پانسیون پسرانه تهران به وقت اوقات خوش

نامشخص

۱۴۰۲/۹/۲۲

تعداد بازدید:‌ 86

دسته‌بندی:

پانسیون پسرانه

پانسیون پسرانه تهران مکانی موقت اما بنیادی است که برای ساختن روزهای زیبا با کسانی که بودن در جمع آن ها را غنیمت می شماریم، گاهی مجبور به تجربه آن هستیم. تجربه زندگی در پانسیون پسرانه را نباید هرگز دست کم گرفت. زیرا شروع روزهای استقلال و دوری از خانه با تمام سختی هایش از پانسیون و خوابگاه تهران آغاز می شود، با این حال، به ارمغان آورنده ی تجربه های شیرین در روزهای نه چندان دور است. مدت اقامت در یک پانسیون مسأله مهمی نیست، بلکه کیفیت گذران روزها و لحظه ها در این اقامتگاه های موقت دانشجویی و کارمندی است که نقش آن را پررنگ می کند. پذیرفتن واقعیت های زندگی در شرایط و دوران های متفاوت، باعث می شود کم و کثری ها کمتر دیده شوند. در مورد زندگی در پانسیون پسرانه نیز باید خود را با شرایط موجود وفق داد و با اعتراض به شرایطی که برای همه یکسان است، روزهای زیبای جوانی را به کام افسردگی و عصبانیت نکشاند.

پانسیون پسرانه تهران

کسانی که زندگی در پانسیون پسرانه تهران را تجربه کرده اند، با کمبودهای موجود در پانسیون آشنا هستند. به طوری که، ممکن است گاهی برای یافتن یک کبریت و روشن کردن زیر یک کتری مجبور به شکستن شاخ غول شد. اصلا خاصیت زندگی در پانسیون پسرانه تهران، کنار آمدن با کمبود امکانات است. استفاده از وسایل درب و داغان که شاید بیشتر از ده سال است مورد استفاده صدها نفر بوده و الان وسایل و امکاناتی مستهلک برای نسل جدید در خوابگاه به ارث مانده است. پس تنها راه حل این است که شرایط نامطلوب پانسیون پسرانه در تهران و سایر پانسیون کارمندی و دانشجویی را با خلق لحظات زیبا نادیده گرفت.

تأثیر افراد مغرض بر لحظات خوش پانسیون پسرانه تهران

هرگز و در هیچ زمینه ای نباید منتظر وجود و فراهم بودن شرایط و امکانات ایده آل در پانسیون پسرانه در تهران بود. زیرا ساکنین در روزهای اول اقامت، تقریبأ هیچ قدرت انتخابی ندارند. اما با گذشت زمان و شروع ماه ها و ترم های جدید، می توان از اتاق، هم اتاقی ها و حتی پانسیون صرف نظر کرد و شرایط جدیدی را برای بقیه اقامت انتخاب کرد. زیرا وجود مسائلی مانند حضور افراد ناسازگار و مغرض در اتاق می تواند غیرقابل تحمل باشد. پس اگر وجود چنین فردی در اتاق، لحظات شیرین پانسیون پسرانه تهران را به کام بقیه تلخ کرد، بهتر است طرد و با هماهنگی مسئول و سرپرست پانسیون از اتاق اخراج شود. زیرا حضور یک نفر با رفتارهای ناشایسته به شدت بر جو صمیمی اتاق اثر منفی خواهد داشت.

پانسیون پسرانه تهران

اوقات خوش در پانسیون پسرانه خلق می شوند

در این دنیا هیچ چیز آماده و شسته و رفته به کسی تقدیم نمی شود. اما با رفتار و انتخاب های مناسب می توان تمام لحظات و اتفاقات مثبت را به خود جذب کرد. مثلا به جای نشستن در پانسیون و غیبت در مورد بقیه اطرافیان، می توان با امکاناتی مثل چای و تخمه و یک فیلم از لحظه لذت برد. می توان با یک پیاده روی در مسیری آرام و خلوت کردن با دوست و هم اتاقی خود، از دوران سکونت در پانسیون پسرانه تهران لذت برد. می توان کارهای بسیاری انجام داد و بدون اذیت خود و دیگران لحظاتی شاد خلق کرد. فقط با انتخاب های صحیح و برنامه ریزی های مناسب می توان از اتاق خود در دوران اقامت در خوابگاه، یک مأمن امن، صمیمی و دوست داشتنی خلق کرد که بعدها و برای بقیه ی سال های عمر، با یادآوری آن لبخند زیبایی گوشه ی لب ها کاشت.

دیدگاه‌ها