گذراندن اوقات فراغت در پانسیون دخترانه با بازی های مفرح!

نامشخص

۱۴۰۲/۹/۲۲

تعداد بازدید:‌ 163

دسته‌بندی:

پانسیون دخترانه

هر فردی برای زندگی خود و زمانی که در اختیار دارد برنامه های خاصی را می چیند. درس خواندن، مطالعه کردن، سینما رفتن، ورزش کردن، بیرون رفتن با دوستان، کار کردن و غیره تنها تعدادی از برنامه هایی هستند که ممکن است یک فرد در پانسیون دخترانه و هر مکان دیگری آن ها را در پیش بگیرد. با این حال هر فردی به هر میزانی هم که برنامه فشرده ای داشته باشد ممکن است گاهی در پانسیون دخترانه تهران و هر مکان دیگری تمایل به انجام کار خاصی نداشته باشد. و یا اینکه گاهی افراد کارها و برنامه های خود را به اتمام می رسانند و مقداری زمان اضافه دارند تا به کارهای دیگری رسیدگی کنند. یکی از مهیج ترین کارهایی که می توان در اوقات فراغت در پانسیون دخترانه و هر مکان دیگری انجام داد، بازی های مفرحی هستند که با دوستان انجام می شوند. بازی کردن در هر سن و سالی می توند جذاب باشد. بازی تنها مختص به کودکان نبوده بلکه همه انسان ها در سنین مختلف تمایل به انجام بازی و سرگرمی هایی دارند. در پانسیون دخترانه نیز به دلیل حضور در جمع همسالان انجام بازی های گروهی و مفرح جذابیت خاص خود را دارد.

چه بازی هایی را می توان در پانسیون دخترانه انجام داد؟

برای انجام برخی از بازی ها نیاز به مکان و شرایط خاصی است. به طور مثال کسانی که تمایل دارند فوتبال بازی کنند برای این کار به یک فضای نسبتا باز و یک توپ فوتبال نیاز دارند. اما همه بازی ها به این شکل نیستند. برخی از بازی هایی که به قدر کافی مفرح و سرگرم کننده نیز هستند را می توان با کمترین امکانات حتی در پانسیون دخترانه تهران نیز انجام داد. در ادامه به تعدادی از این بازی ها اشاره می شود.

پانتومیم:

یکی از بازی های مفرح و سرگرم کننده ای که می توان به راحتی در پانسیون دخترانه و هر پانسیون کارمندی و دانشجویی دیگری انجام داد، بازی پانتومیم است. در این بازی افراد به دو یا چند گروه تقسیم شده و هم گروهی ها باید بدون کلام و تنها با ایما و اشاره کلمات مورد نظر را حدس بزنند. ایما و اشاراتی که در این بازی اجرا می شوند گاهی به قدری خنده دار و جالب هستند که می توانند لحظات شیرینی را برای افراد رقم بزنند. علاوه بر این انجام بازی پانتومیم را می توان به کمک اپلیکیشن های خاصی که برای این منظور طراحی شده اند انجام داد.

مافیا:

یکی دیگر از بازی های پرطرفدار این روزها، بازی مافیا است. در این بازی افراد در پانسیون دخترانه و هر مکان دیگری هر یک نقشی را می گیرند و باید در نقش خود به قدری حل شوند که به راحتی خود را به دیگران لو ندهند. این شاخصه مربوط به گروه مافیا بوده این در حالیست که افراد شهروند در این بازی تمامی تلاش خود را به کار می گیرند تا دیگران را از شهروند بودن خود آگاه کنند. انجام این بازی در پانسیون دخترانه تهران لحظاتی شیرین و سرگرم کننده را به همراه دارد.

اسم و فامیل:

همه ما کمابیش با بازی اسم و فامیل آشنا هستیم و آن را در دوران کودکی انجام داده ایم. در پانسیون دخترانه در تهران نیز می توان تنها با چند برگه کاغذ و قلم به راحتی این بازی را اجرا کرده و از لحظات خوشایندی که این بازی برای افراد رقم می زند، استفاده کرد.

بازی حدس زدن اسم:

در این بازی افراد در پانسیون دخترانه و هر مکان دیگری یک نفر را انتخاب کرده و یک کاغذ به پیشانی او می چسبانند که حاوی یک اسم از هر شی با فردی است. فرد انتخاب شده باید بتواند با حدسیاتی که تعداد مشخص یا تایم مشخصی دارند، این اسم را بگوید. تعیین تعداد حدس مجاز و یا مدت زمان مجاز برای ابزار حدسیات به این بازی هیجان خاصی می بخشد.

بازی بیست سوالی:

برای انجام بازی بیست سوالی در خوابگاه تهران و هر مکان دیگری باید یک کلمه انتخاب شده و فردی که بازی را انجام می دهد با پرسیدن تنها بیست سوال این کلمه را حدس بزند. این بازی را بصورت گروهی هم می توان انجام داد. به این شکل که یک گروه به صورت مشترک تنها می توانند بیست سوال پرسیده و در نهایت کلمه مورد نظر را حدس بزنند.

دیدگاه‌ها