انجام کارهای خشونت آمیز در خوابگاه تهران ممنوع!

نامشخص

۱۴۰۲/۹/۲۲

تعداد بازدید:‌ 119

دسته‌بندی:

خوابگاه تهران

کنترل احساسات و عواطف مختلف و بروز صحیح و به موقع آنها یکی از نشانه های بلوغ فکری و عاطفی در انسان ها می باشد. بسیاری از انسان ها در شناخت و بروز صحیح احساسات خود دچار مشکل هستند. افرادی هستند که در هر شرایطی احساسات منفی از خود بروز داده و با داشتن فاز منفی نه تنها زندگی را بر خود سخت می گیرند بلکه موجب سخت شدن وقت گذراندن با آنها توسط دیگران نیز می گردند. یکی از مشکلاتی که یکسری از افراد با آن درگیر هستند، مشکل کنترل خشم می باشد. خشم و عصبانیت یکی از احساسات انسان بوده که در صورت عدم کنترل مناسب آن می تواند آسیب های جدی به زندگی افراد وارد کند. در خوابگاه تهران و سایر خوابگاه دانشجویی و کارمندی نیز بروز خشم و احساسات منفی در بسیاری از مواقع می تواند تاثیرات مخربی بر زندگی بسیاری از افراد داشته باشد. به همین دلیل است که کنترل خشم در خوابگاه تهران و سایر خوابگاه دانشجویی و کارمندی یک اصل مهم در پیش برد زندگی در اینگونه مکان های جمعی می باشد. ساکنین خوابگاه در تهران و هر خوابگاه دخترانه و خوابگاه پسرانه دیگری باید به این امر واقف باشند که بروز خشم در خوابگاه به هر شکل و تحت هر شرایطی می تواند عواقب ناخوشایندی به همراه داشته باشد.

خوابگاه تهران

در خوابگاه تهران و سایر خوابگاه کارمندی و دانشجویی همواره زمینه مناسب برای بروز خشم و احساسات منفی وجود دارد. چرا که در یک خوابگاه دانشجویی یا کارمندی در تمامی اوقات و شرایط، مسائل بر وفق مراد تمامی ساکنین نمی باشد. ممکن است رفتار یک فرد در خوابگاه در تهران و هر خوابگاه دیگری به راحتی بتواند موجی آزار و اذیت فرد دیگری گردد. در چنین شرایطی عصبانی و خشمگین شدن کار آسانی می باشد. آنچه دشوار است این است که کنترل خشم به بهترین شکل ممکن صورت گیرد تا هم به خود فرد خشمگین آسیب وارد نشود و هم از بروز آسیب و مشکل برای دیگران در خوابگاه تهران جلوگیری به عمل بیاید. در خوابگاه تهران و سایر خوابگاه ها افراد معمولا در یک رنج سنی مشابه قرار دارند. همین مساله سبب می شود که علایق مشترک زیادی با هم داشته باشند و راحت تر یکدیگر را درک کنند. این در حالیست که انتظار می رود در این حالت هیچ گونه تفاوت سلیقه ی دیده نشده و متعاقبا عصبانیت و خشمی در بین ساکنین خوابگاه در تهران به چشم نخورد. اما به وجه اینگونه نیست. در بین ساکنین خوابگاه در تهران افرادی وجود دارند که زندی کردن و در یک اتاق بودن با آنها کار آسانی نبوده و به راحتی موجب بروز عصبانیت در بین دیگران می گردند. اما آنچه در چنین شرایطی اهمیت دارد کنترل صحیح خشم بوده چرا که بروز هر گونه رفتار خشونت آمیز در خوابگاه تهران ممنوع می باشد.

خوابگاه تهران

بروز خشم در خوابگاه تهران چه آسیب هایی وارد می کند؟

در وهله اول باید بدانیم که بروز خشم در یک نفر بیش از هر کسی موجب وارد شدن آسیب به خود آن فرد می گردد. بروز خشم در انسان ها هورمون های استرس را به شدت افزایش داده و همین مساله موجب وارد شدن آسیب های جدی به کل سیستم بدنی فرد می گردد. در قدم بعدی بروز خشم در خوابگاه تهران و سایر خوابگاه ها ممکن است آسیب های جدی به دیگران وارد کند. بروز خشم معمولا با درگیری لفظی و بدنی همراه است. همین مساله موجب می شود که ساکنین خوابگاه در تهران در زمان بروز خشم از طرف یکی از ساکنین خوابگاه، با خطر برخوردهای فیزیکی و کلامی از طرف سایرین روبرو باشند. از طرفی دیگر در زمان عصبانیت های شدید بسیاری از افراد به راحتی نمی توانند خود را کنترل کرده و ممکن است با یک حرکت ناگهانی موجب آسیب رساندن به دیگران گردد. چه بسا بسیاری از آسیب های وارده به افراد در دعواها و زد و خورد ها نتیجه یک کنترل خشم ضعیف از طرف فرد می باشد. در خوابگاه تهران زمینه برای بروز چنین مشکلی فراهم می باشد. چرا که ساکنین در ارتبط نزدیکی با یکدیگر بوده و احتمال بروز اختلاف نظر و مشکل در بین آنها بسیار بالا می باشد. یک اختلاف عقیده و نظر جزئی در خوابگاه تهران می توانند موجب تحریک احساسات یک فرد ناپخته شده و عصبانیت و خشم را به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها