کسب مهارت های مفید در اقامتگاه پسرانه تهران

نامشخص

۱۴۰۲/۹/۲۲

تعداد بازدید:‌ 78

دسته‌بندی:

اقامتگاه پسرانه

ساکن شدن در اقامتگاه پسرانه در تهران سایر انواع اقامتگاه دانشجویی و کارمندی، چه برای کسانی که زندگی را سخت می گیرند و چه برای آن دسته که اتفاقات مختلف زندگی را چندان مهم نمی دانند، مزیت های متفاوت و فراوانی به دنبال دارد. برای نمونه، افراد وابسته را مستقل می کند. افراد ولخرج را متعادل می کند. افراد پرخاشگر را آرام می کند. افراد بی صبر را صبور می کند و هزاران خلق و خوی عجیب دیگر را سروسامان می بخشد. البته ممکن است در مواردی این مزیت ها به چالش کشیده شود و ساکنین اقامتگاه پسرانه تهران دچار برخی مشکلات شوند یا رفتارهای نامتعارف آن ها شدیدتر شود. به هرحال اقامتگاه و شرایط زندگی در آن بر احوال و رفتار ساکنین تأثیر زیادی خواهد داشت. هرچه مدت اقامت طولانی تر باشد، به طبع این اثرات و تغییر ناشی از آن نیز بیشتر خواهد بود. به طوری که ممکن است فردی که روز اول به اقامتگاه پسرانه پا گذاشته با فردی که بعد از سه یا چهار سال اقامتگاه  را ترک می کند، یک دنیا تفاوت داشته باشد. چه بسا این تفاوت ها بر اساس انتخاب فرد ممکن است سازنده یا مخرب باشند. اما قطع به یقین، برای بیشتر ساکنین مزیت زندگی دراقامتگاه پسرانه و دخترانه بسیار بیشتر از مضرات آن است. در این مطلب به یکی از مزیت های مهم زندگی در اقامتگاه پسرانه در تهران پرداخته شده است.

اقامتگاه پسرانه در تهران

کسب مهارت، کسب درآمد

امروزه تقریبأ بر هیچ کس پوشیده نیست که با گرفتن یک مدرک خشک و خالی، نمی توان کسب درآمد داشت. همین موضوع باعث بزرگتر شدن روز به روز معضل بیکاری در جامعه ما شده است. چهارسال تحصیل در دانشگاه به امید تخصص پیداکردن در یک رشته خاص در بین جوانان تقریبأ به یک رویا تبدیل شده که علت آن ضعف های گسترده و شدید در نظام آموزشی و فراهم نکردن شرایط شغلی برای فارغ التحصیلان در رشته های مختلف است. گذشته از این حرف ها، نسل جوان که خوب می داند، نه تنها از تعداد این مشکلات و معضلات کم نخواهد شد، بلکه روز به روز به آن ها نیز اضافه می شود. خب چاره ی کار کجاست؟ یک جوان نسل امروز بعد از اتمام تحصیلات و تحمل شرایطی مانند دوری از خانواده، تحمل زندگی در اقامتگاه پسرانه خودگردان یا دولتی باید از چه طریقی گلیم خود را از آب بیرون بکشد؟ پاسخ تمام این سوالات و دیگر سوالات مشابه " کسب مهارت" است. گاهی این کسب مهارت ممکن است بسیار زمان بر و پرهزینه باشد، گاهی نیز فقط کافی است از افراد اطراف خود مانند هم اتاقی ها، چیزهایی یاد گرفت.

اقامتگاه پسرانه در تهران

مهارت هایی که می توان در اقامتگاه پسرانه در تهران یاد گرفت

چهار سال زندگی در اقامتگاه پسرانه تهران زمان بسیار زیادی برای کسب یک مهارت است. در خوابگاه تهران افرادی سکونت دارند که می توانند بدون هیچ چشم داشتی، مهارت های خود را به دیگران بیاموزند. یا گاهی ممکن است در ازای یاددهی مهارت های خود به دیگران، کسب درآمد داشته باشند که هم منفعتی ببرند و هم مهارت خود را با قیمتی بسیار پایین تر از بیرون، به اطرافیان خود در اقامتگاه بیاموزند. مهارت هایی مانند یادگیری موسیقی، یادگیری زبان های مختلف مانند انگلیسی، مهارت های مربوط به برنامه نویسی و... را در اقامتگاه دانشجویی و کارمندی می توان کسب کرد که این آموزش ها ممکن است باعث ایجاد تیم های قوی و شروع استارتاپ های عالی و نهایتا درآمدزایی باشد.

دیدگاه‌ها