چرا داشتن درآمد شخصی برای ساکنین پانسیون پسرانه اهمیت دارد؟

بشرا یعقوبیان

۱۴۰۳/۱/۱۸

تعداد بازدید:‌ 169

دسته‌بندی:

پانسیون پسرانه

یکی از مهمترین دغدغه های انسان، امرار معاش است. این مساله تنها مختص به عصر حاضر نیست. اگرچه توقعات و انتظارات انسان امروزی با آنچه که در گذشته انسان به عنوان انتظار به آن نگاه کرده است، بسیار متفاوت است. اما به هر حال انسان ها در تمامی اعصار به دنبال رفع نیازهای مختلف خود بوده اند. یکی از مهمترین دلایل این تلاش ها احساس نیاز به استقلال فردی می باشد. حسی که در تمامی انسان ها درونی شده است این باور را به آنها می دهد که بدون امرار معاش و تلاش برای به دست آوردن نیاز های مختلف خود، نمی تواند به آنچه کا مد نظر است دست یابد. در این میان انسان ها بر اساس زمان و اهدافی که دارند راه های مختلفی را برای این کار بر می گزینند. در پانسیون پسرانه و سایر پانسیون دانشجویی و کارمندی نیز انسان نیاز دارد که امرار معاش کرده و برای این کار نیاز به درآمد شخصی دارد. داشتن درآمد شخصی در هر شرایط و وضعیتی این امکان را به یک انسان می دهد که خود را از هر کس دیگری در زندگی بی نیاز دیده و برای گذراندن زندگی نیاز نداشته باشد که به ریسمان دیگران چنگ بزند. چنین آزادی عملی می تواند طعم واقعی استقلال فردی را به هر انسانی از جمله ساکنین پانسیون پسرانه چشیده و انگیزه لازم برای سعی و تلاش بیشتر را به وی بدهد. داشتن درآمد شخصی بر اساس شرایط و موقعیت هر فرد یمی تواند به شکلی دنبال شود. برخی از افراد بر اساس زمان و موقعیت خاصی که در اختیار دارند می تواند زمان و انرژی بیشتری را به داشتن ردآمد شخصی اختصاص داده و متعاقبا می توانند توقع بیشتری از داشتن نتیجه ای مطلوب تر داشته باشند. 

پانسیون پسرانه

داشتن درآمد شخصی برای ساکنین پانسیون پسرانه در تهران و هر انسان دیگری امری به غایت ضروری به نظر می رسد. کسانی که به پانسیون پسرانه پا می گذراند باید حداقل هجده سال سن را داشته باشند. بنابراین این افراد به اندازه کافی افراد بالغی بوده و نیاز است که برای استقلال فردی خود فکری بکنند. اما بر کسی پوشیده نیست که رسیدن به استقلال فردی لازم در این ماجرا نیاز به داشتن درآمد مستقل نیز دارد. مثلا کسی که عادت دارد مرتبا از والدین خود پول بگیرد نمی تواند ادعای مستقل بوده داشته باشد. چنین فردی در پانسیون پسرانه و هر مکان دیگری تنها تا آنجایی که به نفعش است مستقل بوده و در شرایطی که نیاز است برای رسیدن به درآمد شخصی تلاش کند دیگر اهمیت چندانی به استقلال فردی نمی دهد. یکی دیگر از دلایل اهمیت داشتن درآمد شخصی در پانسیون پسرانه، توانایی دسترسی به امکانات و شرایطی است که فرد به آنها نیاز دارد. به طور مثال افرادی که به درآمد شخصی در پانسیون پسرانه تهران و هر مکان دیگری دست یافته اند به راحتی می توانند به کمک آن به دنبال خواسته های شخصی خود بروند. از طرفی دیگر داشتن درآمد شخصی در پانسیون پسرانه هر چقدر هم ناچیز باید به فرد کمک می کند تا شم اقتصادی خود را برای ورود به جامعه تقویت کند.

پانسیون پسرانه

 

تکنیک های رسیدن به درآمد شخصی در پانسیون پسرانه

بدون شک برای رسیدن به موفقیت راه های گوناگونی وجود دارد. ممکن است راه موفقیت فردی هر کسی با فرد دیگری فرق کند. اما داشتن چندین تکنیک به افراد کمک می کند راحت تر بتوانند به موفقیت از جمله داشتن درآمد شخصی برسند. یکی از این تکنیک ها، داشتن توجه کافی به نیاز های جامعه است. یک فرد زیرک می تواند با توجه کردن به نیازهای اطرافیان خود به راحتی به درآمد شخصی برسد. تصور کنید فردی در پانسیون پسرانه یک عکاس آماتور است. چنین فردی با اندک دانشی که در این زمینه دارد ی تواند از محصولات تجاری فروشگاه های مختلف عکس گرفته و به این شکل درآمدزایی کند. یا در مثالی دیگر فردی متوجه می شود که در پانسیون پسرانه به راحتی زمان کافی برای کد زدن و برنامه نویسی دارد. چنین فردی با گذراندن یک دوره مناسب برنامه نویسی به راحتی می تواند به درآمد شخصی لازم و مطلوبی در پانسیون پسرانه در تهران برسد. بنابراین تکنیک های مختلف برای داشتن ردآمد شخصی در پانسیون پسرانه وجود دارد و تنها چیزی که اهمیت دارد این است که فرد به راحتی بتواند انگیزه لازم برای داشتن درآمد شخصی در پانسیون پسرانه در تهران را به دست بیاورد. 

دیدگاه‌ها