دوری کردن از درگیری لفظی در پانسیون پسرانه تهران

نامشخص

۱۴۰۲/۹/۲۲

تعداد بازدید:‌ 117

دسته‌بندی:

پانسیون پسرانه

انسان ها در هر شرایط و موقعیت جدیدی که قرار می گیرند سعی می کنند با روش های مختلفی آن را مدیریت کنند. هر انسانی بر اساس تیپ شخصیتی خاص خود در پی مدیریت موقعیت های مختلف است. برخی از افراد منفعلانه در یک شرایط قرار می گیرند و تا زمانی که دیگران برای آنها تعیین تکلیف نکنند کاری انجام نمی دهند. بر خلاف این افراد، کسانی هستند که منفعل بودن برای آنها دشوار بوده و همواره در پی تغییر شرایط قرار گرفته شده در آن هستند. این در حالی است که بهترین واکنش پس از قرار گرفتن در یک موقعیت جدید، جلو رفتن بر اساس آن و همچنین سعی در تعامل سازنده با دیگران است. اما همیشه و در همه موقعیت ها کار به همین راحتی پیش نمی رود. در موقعیت هایی نظیر پانسیون پسرانه تهران همواره افرادی هستند که در پی ایجاد تنش می باشند. این افراد با ایجاد تنش های مختلف شرایط را برای خود و دیگران دشوار می کنند. ایجاد تنش و درگیری لفظی یکی از تنش ها و مشکلاتی است که ممکن است در پانسیون پسرانه تهران و هر پانسیون و خوابگاه دیگری بروز کند. برخی از افراد ذاتا به دنبال ایجاد درگیری لفظی می باشند. این افراد برای نشان دادن برتری و قدرت خود تنش های مختلفی ایجاد می کنند که نتیجه آن بروز درگیری لفظی در پانسیون پسرانه می باشد. بروز درگیری لفظی در پانسیون پسرانه در تهران موقعیت ناخوشایندی را ایجاد می کند. تحمل شرایطی که در پی بروز درگیری لفظی ایجاد می شود برای تمامی ساکنین پانسیون پسرانه و سایر پانسیون دانشجویی و کارمندی دشوار است.

پانسیون پسرانه تهران

درگیری لفظی در پانسیون پسرانه تهران به دلایل مختلفی رخ می دهد. یکی از مهمترین دلایل بروز درگیری لفظی در پانسیون پسرانه وجود اختلاف نظر و عقیده در بین ساکنین است. در پانسیون پسرانه تهران افراد با سلایق و علایق مختلفی ساکن هستند. اینکه در بین این افراد تنش هایی اجیاد شود، امری اجتناب ناپذیر است. در چنین موقعیتی است تیپ شخصیتی و پختگی افراد است که می تواند از بروز مشکلات ناخوشایند بعدی جلوگیری کند. برخی از افراد به راحتی خود را از مخمصه تنش لفظی دور کرده و سعی می کنند با افرادی که به دنبال چنین چیزی هستند دمخور نشود. اما زمانی مساله حاد می شود که دور فرد مشکل ساز با یکدیگر وارد درگیری لفظی شوند. در چنین شرایطی پایان دادن به این موقعیت کار آسانی نخواهد بود. زمانی که در پانسیون پسرانه تهران دو فرد درگیری لفظی پیدا می کنند حتما باید یکی از آنها کوتاه آمده و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند. این در حالی است که کوتاه آمدن برای برخی از افراد کار آسانی نیست. چرا که برخی از ساکنین پانسیون پسرانه در تهران و هر فرد دیگری ممکن است کوتاه آمدن در یک موقعیت را به معنی شکست خوردن خود تلقی کند. این در حالی است که کوتاه آمدن و ادامه ندادن یک بحث بی نتیجه و بی مورد بهترین کاری است که یک فرد دارای شخصیت بالغ می تواند انجام دهد. به همین سبب است افرادی که خود را در پانسیون پسرانه و سایر موقعیت ها زیاد درگیر بحث های بی مورد نمی کنند راحت تر می توانند با شرایط مختلفی کنار بیایند.

پانسیون پسرانه تهران

چرا ادامه ندادن درگیری لفظی در پانسیون پسرانه تهران امری ضروری است؟

یکی از مهمترین تبعات بروز درگیری لفظی بین دو فرد در پانسیون پسرانه در تهران، ایجاد جوی ناخوشایند برای خود و دیگران می باشد. کسانی که به درگیری لفظی و بحث های بی مورد در پانسیون پسرانه تهران می پردازند جو اتاق را به میدان جنگ همیشگی تبدیل می کنند. این کار سبب می شود که هم خود در پانسیون آرامش نداشته باشند و هم آرامش سایر ساکنین پانسیون پسرانه در تهران را مختل کنند. بحث کردن بر سر مسائل مختلف نه تنها بد نیست بلکه می تواند موجب رشد شخصیتی افراد گردد. اما این زمانی اتفاق می افتد که بحث کاملا سازنده بوده و از جهت گیری های شخصی در آن جلوگیری به عمل آید. اما زمانی که بحث به درگیری لفظی ختم شده و موارد مختلف شخصی سازی شوند آن زمان است که آرامش افرد دچار مشکل می گردد. در پانسیون پسرانه تهران افراد ساعات زیادی را با دیگر هم اتاقی ها و هم خوابگاهی های خود سپری می کنند. بنابراین اگر قرار باشد این کار را با بحث ها و جدل های مختلف لفظی انجام دهند گذراندن اوقات در پانسیون پسرانه برای آنها دشوار می گردد.

دیدگاه‌ها