اصول دوستیابی در پانسیون دخترانه

نامشخص

۱۴۰۲/۹/۲۲

تعداد بازدید:‌ 97

دسته‌بندی:

پانسیون دخترانه

انسان ها در زندگی به شکل و شیوه های مختلفی با افراد دیگر ارتباط برقرار می کنند. از خانواده افراد گرفته تا کسانی که بصورت روزانه و معمولی با آنها در ارتباط هستیم به نوعی در زندگی ما اثرگذار هستند. یکی از روابطی که بر زندگی انسان تاثیر چشم گیری دارد، روابط دوستانه می باشند. انسان ها با دوستی هایی که در زندگی تجربه می کنند، کیفیت زندگی خود را تحت تاثیر قرار می دهند. به همین دلیل است که اهمیت دوستیابی و روش صحیح آن می تواند در زندگی هر فرد تاثیر خارق العاده ای داشته باشد. انسان از همان سال های اولیه زندگی به دنبال پیدا کردن دوست بوده و دوست های خود را از میان افراد اطراف خود بر می گزیند. اما هرچه سن انسان بالاتر می رود حساسیت های وی برای پیدا کردن دوست بیشتر می شود. این اصل در مورد دوستیابی در پانسیون دخترانه و سایر پانسیون دانشجویی و کارمندی نیز صادق است. در پانسیون دخترانه تهران بسیاری از ساکنین برای بار اول است که با یکدیگر روبرو می شوند. بنابراین دوستی قبلی و رابطه قبلی در بین آنها وجود ندارد. همین مساله می تواند بر برقراری ارتباط آنها بر یکدیگر اثرگذار باشد. ساکنین پانسیون دخترانه اغلب برای بار اول است که از خنواده و دوستان خود فاصله می گیرند. به همین دلیل برقراری ارتباطات دوستانه جدید به آنها کمک می کند که راحت تر و ساده تر با این مساله کنار بیایند. با وجود اهمیت بالای دوستیابی در پانسیون دخترانه تهران، نمی توان هر فردی را در پانسیون دخترانه به عنوان دوست انتخاب کرد. چرا که بر اساس یک قول قدیمی این دوست های نزدیک افراد هستند که مسیر زندگی آینده وی را تعیین می کنند. بر همین اساس در ادامه این محتوا به بررسی اصول دوستیابی در پانسیون دخترانه می پردازیم.

پانسیون دخترانه

چرا دوستیابی در پانسیون دخترانه اهمیت دارد؟

انسان موجودی اجتماعی بوده و با برقراری ارتباط با دیگران بخش زیادی از زندگی خود را می گذراند. در میان ارتباطات مختلفی که انسان روزانه برقرار می کند، ارتباط دوستی بیش از سایرین اهمیت دارد. به همین دلیل است که در پانسیون دخترانه تهران نظیر هر مکان دیگری یافتن دوستانی مناسب برای هر فرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دوستان نزدیک در پانسیون دخترانه چنانچه دلسوز و همراه یکدیگر باشند می توانند جای خالی افراد خانواده را در پاسنیون برای یکدیگر پر کنند. گذراندن وقت و زمان در پانسیون دخترانه در تهران بدون برقراری ارتباط دوستی عملا غیر ممکن است. افراد برای گذراندن زندگی در پانسیون و همچنین گذراندن اوقات فراغت خود به دوستانی مناسب و ایده آل نیاز دارد. از طرفی دیگر گاهی انسان ها در زندگی با مشکلاتی مواجه می شوند که یک همفکری ساده با دوستی معتمد در پانسیون دخترانه می تواند به میزان بسیار زیادی دغدغه های آنها را کاهش دهد. یکی دیگر از دلایل اهمیت دوستیابی در پانسیون دخترانه، ادامه دار بودن دوستی هایی است که در این سن شکل می گیرند. تجربه نشان داده است که بسیاری از دوستی های شکل گرفته در خوابگاه و پانسیون دانشجویی تا پایان عمر افراد ادامه دار بوده و در زندگی یکدیگر اثرات ماندگاری بر جای گذاشته اند.

پانسیون دخترانه

اصول صحیح دوستیابی در پاسنیون دخترانه

اکنون که به اهمیت یافتن دوستانی معتمد و مناسب در پانسیون دخترانه پی بردیم، زمان آن رسیده است که با اصول یافتن چنین دوست هایی نیز آشنا شویم. اول اصل در یافتن دوست مناسب در پانسیون دخترانه در تهران، صبر کردن و عجله به خرج ندادن است. چرا کهه انسان با یک یا تعداد محدودی برخورد با سایر افراد نمی تواند از سلامت شخصیت آنها اطمینان حاصل کند. بنابراین برای دوستیابی صحیح در پانسیون دخترانه لازم است صبوری به خرج داده و پس از حصول اطمینان از شخصیت و رفتار صحیح یک یا تعدادی از افراد نسبت به برقراری دوستی عمیق با آنها اقدام نمود. در قدم بعدی دوستابی در پانسیون دخترانه صادق و مورد اطمینان بودن خود فرد اهمیت دارد. چرا که چنانچه خود فرد در رفتار و منش خود صداقت به خرج ندهند نمی تواند به یافتن دوستی صادق و مورد اعتماد امیدوار باشد. از اصول دیگر دوستیابی در پانسیون دخترانه می توان به انعطاف پذیری اشاره کرد. تمامی ساکنین پاسنیون دخترانه و سایر پانسیون دانشجویی و کارمندی باید در رفتار و گفتار خود انعطاف و خویشتنداری به خرج دهند تا از خود چهره ای خشک و غیر قابل اطمینان در ذهن دیگران ایجاد نکنند. این مساله کمک می کند که سایرین در پانسیون دخترانه نسبت به برقراری ارتباط دوستانه به وی تمایل داشته باشند.

دیدگاه‌ها