عواقب نادیده گرفتن خود در خوابگاه تهران

بشرا یعقوبیان

۱۴۰۳/۲/۲۵

تعداد بازدید:‌ 119

دسته‌بندی:

خوابگاه تهران

خلق و خو های مختلف و متفاوتی در بین انسان ها وجود دارد. برخی از انسان ها خودخواه و خودبین بوده و برخی دیگر از آنها از طرف دیگر بام افتاده و به طور کلی خود را نادیده می گیرند. این نگرش نسبت خود می تواند تمامی فعالیت ها و امور زندگی را چه در خوابگاه تهران و چه در هر مکان و موقعیت دیگری تحت الشعاع خود قرار دهد. اما آنچه مسلم است این است که هیچ یک از این دیدگاه ها نسبت به خود نمی تواند فرد را در زندگی به آرامش لازم برساند. چه آن کسی که در خوابگاه و سایر مکان ها فقط به فکر خود بوده و دیگران را هیچ می شمارد و چه کسی که به حدی در توجه کردن به دیگران حل شده است که نمی تواند خود را ببیند. هر دو دسته از این انسان ها دیدگاه درستی نسبت به خود واقعیشان ندارند و باید زاویه دید خود را تغییر دهند. چرا که هر کدام از این افراد چه زمانی که در خوابگاه در تهران ساکن بوده و چه زمانی که در هر موقعیت و شرایط دیگری قرار می گیرند بیش از همه با چنین دیدگاه هایی به خود آسیب وارد می کنند. حتی فردی که خودخواه است و در ظاهر نهایت اهمیت را به خود می دهد نیز با داشتن چنین رفتاری در نهایت به منزوی کردن خود می تواند آسیب جبران ناپذیری به روحیات و همچنین وجهه اجتماعی خود وارد کند. 

خوابگاه تهران

نادیده گرفتن خود و اهمیت دادن بیش از اندازه به دیگران در خوابگاه تهران و سایر مکان ها و خوابگاه ها می تواند فرد را تا قهقرای فروپاشی روانی پیش ببرد. اجازه دهید پیش از هر چیزی رفتار این افراد را تا حدی واکاوی کنیم. کسانی که در خوابگاه در تهران و هر خوابگاه دانشجویی و کارمندی دیگری عادت دارد به دیگران بیش از آنچه که لازم است اهمیت دهد، فردی است که خود به شدت نیازمند توجه دیگران می باشد. چنین فردی خود را فدای آسایش دیگران می کند و در لایه های درونی رفتار خود این پیغام را می رساند که نیازمند توجه طرف مقابل می باشد. این فرد با زبان بی زبانی می گوید: ای فلانی اکنون که من به تو سرویس داده و بیش از حد لازم به تو توجه می کنم، تنها یک چیز از تو می خواهم و آن این است که به من توجه کنی و من را در دایره دوستان و نزدیکان خود قرار دهی. اما گاهی ایفای چنین نقشی یعنی توجه بیش از حد به دیگران و نادیده گرفتن خود در خوابگاه در تهران می تواند عواقب شدید و ترسناکی داشته باشد. چرا که چینن افرادی به شدت تحت تاثیر دیگران قرار دارند و فقط برای اینکه توجه و حمایت دیگران را از دست ندهند حاضر به پذیرش بسیاری از خواسته های آنها می باشند. این در حالیست که هیچ کسی نمی تواند تضمین کند خواسته های دیگر افراد در خوابگاه و هر مکان دیگری همواره خواسته های درست و منطقی می باشند. 

خوابگاه تهران

نایده گرفتن خود در خوابگاه تهران چه عواقبی دارد؟

نادیده گرفتن خود در خوابگاه تهران و هر مکان و شرایط دیگری در بازخورد اول می تواند موجب از بین رفتن و تحلیل شخصیت فرد گردد. کسی که بیش از اندازه به دیگران توجه کرده و اصطلاحا دایه مهربان تر از مادر است، پس از مدتی متوجه می شود که شخصیت منفردی برای خود نداشته و شخصیت وی در خدماتی که به دیگران ارائه می دهد تعریف می گردد. مثلا چنین فردی را در خوابگاه تهران فرد از خود گذشته ای دانسته و همواره از وی توقع از خود گذشتگی دارند. این مساله زمانی جالب می شود که چنین فردی به هر دلیلی یک بار نمی تواند خواسته های دیگران را بر امور خود ارجعیت داده و در چنین شرایطی است که دیگران به شدت از این کار تعجب می کنند. نتیجه چنین تعجبی در خوابگاه تهران می تواند منجر به طرد شدگی چنین فردی گردد. یکی دیگر از عواقب ناخوشایند نادیده گرفتن خود در خوابگاه و هر شرایط دیگری سقوط به چاه افسردگی می باشد. افرادی که همواره عادت دارند که خود را نادیده بگیرند پس از مدتی در خوابگاه و هر مکان دیگری به راستی خود را در درون خود گم کرده و شناخت لازم اس خود را از دست می دهند که همین شروعی برای ورود به ورطه عذاب آور افسردگی برای چنین افرادی می باشد. 

دیدگاه‌ها

nilofar

۱۴۰۳/۲/۲۵, ۲۰:۰۲


خوابگاه هایی که شما میزارید آیا همه مجوز دارند؟

کاربر خواب اینجا

۱۴۰۳/۲/۲۵, ۲۰:۰۴


بله تمامی موارد روی سایت مجوز فعالیت دارند