دوری کردن از جار و جنجال های غیر ضروری در خوابگاه دخترانه

بشرا یعقوبیان

۱۴۰۳/۳/۶

تعداد بازدید:‌ 115

دسته‌بندی:

خوابگاه دخترانه

زندگی در خوابگاه دخترانه و سایر خوابگاه دانشجویی و کارمندی یک سری مسائل خاص خود را دارد که بدون توجه لازم به آنها نمی توان دوران خوشی را در خوابگاه سپری کرد. یکسری از این مسائل جار و جنجال های غیر ضروری و بی خودی هستند که در خوابگاه پیش می آیند و درگیر شدن با آنها می تواند انرژی و توان خاصی را از انسان بگیرد. در خوابگاه دخترانه تهران و سایر خوابگاه دانشجویی و کارمندی ساکنین به قدری درگیر مسائل شخصی خود هستند که درگیر شدن با مسائل غیر ضروری امری کاملا اشتباه و دور از انتظار است. با این وجود هستند کسانی که در خوابگاه دخترانه تهران گاها خود را با مسائلی درگیر می کنند که هیچ جایگاه خاصی در زندگی آنها ندارند. به طور مثال گاهی افراد هم اتاقی در خوابگاه دخترانه در تهران بر سر مسائلی با مشکل روبرو می شوند و ممکن است درگیری لفظی در بین آنها نیز اتفاق بیفتد. همین مساله کوچک می تواند لحظات زیادی را به کام ساکنین خوابگاه دخترانه تلخ کند. این در حالیست که اگر ساکنین خوابگاه دخترانه از بصیرت کافی برخوردار باشند خود را از این مسائل دور کرده و سعی می کنند اختلافات خود را با کمترین مشکل و درگیری حل کنند. در خوابگاه دخترانه و هر نوع خوابگاه دانشجویی و کارمندی دیگری هیچ دلیل قانع کننده ای برای درگیر شدن افراد با مسائل جزئی و جار و جنجال های غیر ضروری وجود ندارد. چرا که ساکنین باید به این فکر کنندکه این مکان یک محل زندگی موقتی بوده و مدت زمان زیادی را در آن زندگی نمی کنند. 

خوابگاه دخترانه

چرا ساکنین خوابگاه دخترانه خود را قاطی جار و جنجال های غیر ضروری می کنند؟

در خوابگاه دخترانه تهران و سایر خوابگاه ها افراد گاهی درگیر مسائلی می شوند که در حالت عادی و طبیعی توجه به این مسائل امری غیر ضروری به نظر می رسد. به طور مثال در خوابگاه دخترانه همیشه اختلاف نظر و عقیده وجود دارد. گاهی ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران با هم اتاقی خود بر سر مسائل جزئی و ناچیز دچار اختلاف عقیده می شوند و درگیری و اختلاف نظری به وجود می آید که ممکن است زمینه ساز ناراحتی و دلخوری های عمیق گردد. این در حالیست که این مسائل می توانند به ساده ترین روش ممکن برای ساکنین خوابگاه دخترانه و هر نوع خوابگاه دانشجویی و کارمندی دیگری حل شوند. برای ساکنین خوابگاه دخترانه در تهران گاهی درگیر شدن با برخی مسائل غیر ضروری امری سرگرم کننده است. به طور مثال دو نفر که با یکدیگر هم اتاقی هستند ممکن است بر سر مساله ای با مشکل روبرو شوند و بین آنها بحثی هم پیش بیاید. در چنین شرایطی اگر بحث ادامه نداشته باشد به زودی مشکل حل شده و چه بسا رابطه این دو نفر از قبل هم بهتر شود. اما گاهی افراد دیگر که به دنبال حاشیه در خوابگاه دخترانه در تهران هستند خود را قاطی مساله کرده و با کش دادن موضوع موجب عمیق تر شدن مشکل می گردند. 

خوابگاه دخترانه

دوری از جار و جنجال در خوابگاه دخترانه برای حفظ آرامش روان

گاهی افراد ممکن است از سر کنجکاوی و یا حتی به خاطر سرگرم شدن خود را درگیر مسائلی کنند که نه تنها هیچ ربطی به آنها ندارند بلکه موجب بر هم خوردن آرامش روحی و روانی آنها نیز می گردد. بدون شک داشتن یک آرامش نسبی روحی و روانی در خوابگاه دخترانه و هر مکان دیگری یکی از مهمترین مولفه ها برای داشتن یک زندگی خوب و با کیفیت است. بنابراین چرا باید یک فردی با دست خودش و با درگیر شدن با جار و جنجال های غیر ضروری در خوابگاه دخترانه خود را از این مساله محروم کند. علاوه بر این درگیر شدن با مسائل بی اهمیت در خوابگاه دخترانه می تواند با تلف کردن وقت افراد، راه موفقیت آنها را ناهموار کند. انسان ها برای دستیابی به موفقیت در زندگی نیاز دارند که برای مسائل مهم وقت کافی اختصاص دهند. اکنون تصور کنید که این زمان به جای اختصاص دادن به مسائل ضروری به مسائل پیش پا افتاده در خوابگاه دخترانه در تهران اختصاص پیدا کند. همین مساله به خودی خود می تواند انسان ها را فرسنگ ها از موفقیت و پیروزی در مسائل مختلف زندگی دور نماید و چه بسا راه را بسیار دشوار تر از پیش نماید. 

دیدگاه‌ها