بالشت را بردار
جای خواب‌اینجاست...

زندگی در تهران همیشه سخت بوده است؛ مخصوصا برای کسانی که تازه به این کلان شهر آمده اند و هنوز به ترافیک سنگین و متروی شلوغ تهران عادت نکرده‌اند...

داستان خواب اینجا
about us

جای خواب‌اینجاست...

زندگی در تهران همیشه سخت بوده است؛ مخصوصا برای کسانی که تازه به این کلان شهر آمده اند و هنوز به ترافیک سنگین و متروی شلوغ تهران عادت نکرده اند،همه ما این دغدغه را داریم که محل کار یا تحصیلمان به خوابگاهی که در آن زندگی می کنیم نزدیک باشد و مدت کوتاه تری در ترافیک باشیم. ما در خواب اینجا این مشکل و دغدغه را حل کردیم و شما میتوانید با استفاده از دسته بندی هوشمند نزدیکترین خوابگاه را به محل کار یا تحصیل خود پیدا کنید، از تمام امکانات خوابگاه مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، مدل تختها و تشکها، اینترنت، دوربین مداربسته و... اطلاع پیدا کنید، قیمتهای هر اتاق را ببینید، آنها را با هم مقایسه کنید و در نهایت مناسبترین خوابگاه را برای خود انتخاب کنید.

اپلیکیشن موبایل
پوشش کشوری
سیستم رزرو خوابگاه
پشتیبانی ۲۴/۷

تیم خفن خواب اینجا

کلمه تیم؛ یک کلمه که از سه حرف تشکیل شده و حروفی که سه کار انجام می‌دهند را بیشتر توصیف می‌کنیم؛ حرف اول (ت) از تلاش دسته جمعیِ یک گروه با هدف مشترک می‌آید، حرف دوم (ی) از یکدستی و انسجام در انجام هر پروژه آمده و حرف آخر (م) به موفقیت می‌رسد؛ سرانجام هر کار که شروع می‌کنیم با این روحیه‌ی قوی از ابتدا مشخص است.