حال و هوای روزهای پایانی سال در خوابگاه تهران

نامشخص

۱۴۰۲/۹/۲۲

تعداد بازدید:‌ 19

دسته‌بندی:

خوابگاه تهران

زندگی در خوابگاه تهران همیشه یکنواخت و یک شکل نیست. تنوع و تفاوتی که روزهای سکونت در خوابگاه تهران به همراه دارد سبب می شود که زندگی در چنین مکانی همیشه همراه با هیجانات و حس و حال خاصی باشد. یکی از دورانی که زندگی در خوابگاه تهران با جنب و جوش و حال و هوای بخصوصی همراه است، روزهای پایانی سال می باشد. هر چقدر که به پایان سال نزدیک می شویم حال و هوای همه مردم از جمله ساکنین خوابگاه در تهران دگرگون شده و همه به دنبال ایجاد تغییرات متنوع برای رفتن به پیشواز سال نو هستند. ساکنین خوابگاه تهران مانند خیلی از افراد دیگر تمامی ماه اسفند را با فکر کردن به عید نوروز و رسیدن روزهای جدید سال نو سپری می کنند. اگرچه در اسفند ماه بسیاری از اتفاقات و امور سال جاری در جریان است اما در حقیقت اسفند ماه را نه می توان در دسته ماه های سال جاری و نه در گروه ماه های سال نو دسته بندی کرد. چرا که در این ماه هیجانات و برنامه های سال در حال اتمام و سالی که قرار است شروع شود در جریان می باشند.

خوابگاه تهران

خوابگاه تهران محل زندگی دانشجویان، کارمندان و سایر افرادی است که به دنبال دستیابی به برنامه های خاصی به شهر تهران به طور موقت و یا دائم، مهاجرت کرده اند. حضور طیف گسترده ای از افراد در گوشه و کنار کشور در بین ساکنین خوابگاه دانشجویی و کارمندی سبب می شود که هر یک به شکل خاص فرهنگ و آداب و رسوم خود پیگیر برخی مراسمات نظیر مراسمات مرتبط با سال نو گردند. همین مساله خوابگاه در تهران و سایر شهرها را به مکانی جذاب در چنین روزهایی تبدیل می کنند. ساکنین خوابگاه تهران با مشاهده امور و آداب و رسومی که دوستان و هم اتاقی های خود دنبال می کنند، با فرهنگ های مختلف مردم کشور در گوشه و کنار این مرز و بوم آشنا می شوند. حس و حال روزهای پایانی سال در خوابگاه تهران حس و حالی همراه با جنب و جوش و هیجان است که به راحتی می توانند همه افراد را به وجد بیاورد.

خوابگاه تهران

چگونه روزهای پایانی سال را در خوابگاه تهران به بهترین شکل سپری کنیم؟

در وهله اول هر انسانی باید به ای مساله باور داشته باشد که زندگی در هر شرایطی و با هر موقعیتی در حال گذر است و تحت هیچ شرایطی نمی توان آن را به عقب برگرداند. بنابراین بایستی از تمامی لحظات زندگی در بهترین شکل استفاده کرد تا پشیمانی و ندامتی به دنبال نداشته باشد. یکی از دوران هایی که به راستی برای افراد قابل بازگشت نیست، دوران زندگی در خوابگاه تهران و هرگونه خوابگاه دانشجویی دیگری می باشد. زندگی در چنین مکانی شاید در نگاه اول سخت و ناخوشایند باشد چرا که ساکنین اینگونه مکان ها لازم است که بخش زیادی از مکان زندگی خود را با دیگران شریک شوند، اما واقعیت امر این است که این مساله خود یک نقطه قوت بزرگ برای ساکنین خوابگاه تهران به شمار می آید. در روزهای پایانی سال ساکنین خوابگاه در تهران برنامه های مختلفی را تدارک می بینند. به طور مثال برخی از آنها به دنبال خرید عید خود رفته و ساعت های زیادی را در مغازه ها و مرکز خرید های مختلف سپری می کنند. برخی دیگر از ساکنین خوابگاه تهران ترجیح می دهند از زیبایی نو شدن طبیعت در اسفند ماه و روزهای پایانی سال لذت ببرند بنابراین برنامه های مختلف طبیعت گردی را در این روزها سپری می کنند. ورزش و پیاده روی در روزهای پایانی سال به همراه دوستان خود در خوابگاه تهران می تواند یکی دیگر از برنامه های لذت بخش و مفید باشد. بهرحال بهره مندی هرچه تمام تر از روزهای پایانی یک سال در خوابگاه تهران و هر مکانی دیگر موهبتی است که می تواند خاطرات شیرینی را در ذهن ساکنین خوابگاه در هر مکان و زمانی ثبت نماید.

دیدگاه‌ها